پایگاه اطلاع رسانی شهرستان بستان آباد(اوجان)

آخرین اخبار شهرستان آموزش دانلود و ...

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان بستان آباد(اوجان)

آخرین اخبار شهرستان آموزش دانلود و ...

نام "محمد" در صدر اسامی تازه متولدین در انگلیس

طی پنج سال/

نام "محمد" در صدر اسامی تازه متولدین در انگلیس

نام

نام "محمد" در صدر نام هایی است که طی 5 سال اخیر برای نوزادان تازه متولد شده در انگلیس انتخاب می کنند.

به گزارش راسخون، به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از نسیج، بر اساس آمار رسمی انگلیس نام "محمد" رایج ترین نام در میان تازه متولدان  است که والدین برای اطفال انتخاب می کنند.

اداره ملی آمار انگلیس در بیانیه ای آورده است که محمد رایج ترین نام بوده و حتی تنها نامی است که جایگاه صدر بودن خود را در میان تازه متولدان در بریتانیا و ولز از سال 2007 حفظ کرده است.

برای اولین بار در سال 2009 نام "محمد" بسیار مورد استفاده قرار گرفت و سال بعد نیز با کنار زدن نام "اولیور" در مرتبه نخست قرار گرفت.

با توجه به اینکه "محمد فرح" از دوندگان انگلیسی در المپیاد لندن امسال دو مدال طلا کسب کرد، پیش بینی می شود که نام محمد طی سال جاری افزایش چشمگیری یابد.

از سوی دیگر افزایش اقلیت مسلمان در بریتانیا، افزایش استفاده از نام محمد را به دنبال دارد؛ به طوری که آمار جدید نشان می دهد نسبت مسلمانان بریتانیا در سال 1990 دو درصد بوده که در سال 2010 به 4.6 درصد رسیده است، از این رو پیش بینی می شود که این میزان در سال 2030 به 8 درصد برسد.

مرد زن‌نمای چت‌روم‌ها دستگیر شد

مرد زن‌نمای چت‌روم‌ها دستگیر شد

مرد زن‌نمای چت‌روم‌ها دستگیر شد

رییس پلیس فتای استان مازندران از دستگیری مرد زن‌نمایی که در فضای مجازی اقدام به اغفال دختری جوان و سوءاستفاده از اطلاعات شخصی وی کرده بود، خبر داد.

به گزارش راسخون، به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ احمدرضا رستمی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: با مراجعه زنی به پلیس فتا و اعلام این که از طریق چت‌روم در فضای مجازی مورد اغفال فردی ناشناس قرار گرفته، بررسی این موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاکی در تحقیقات و بررسی‌های کارشناسان پلیس اظهار کرد که در فضای مجازی از طریق چت‌روم با فردی که خود را دختر جوان جا زده بود، آشنا شده و پس از چند مرحله چت و جلب اعتماد وی، شماره تماس شاکی را دریافت کرده است.

رستمی با بیان اینکه متهم اقدام به دریافت اطلاعات شخصی شاکی از طریق چت‌کردن با وی کرده بود، اظهار کرد: وی پس از کسب این اطلاعات، با ارسال پیامک‌های غیرمتعارف برای شاکی ایجاد مزاحمت می‌کرد که ماموران با دریافت اطلاعات وی، اقدامات خود برای دستگیری متهم را آغاز کردند.

رییس پلیس فتای استان مازندران با بیان اینکه ماموران سرانجام متهم به هویت «س- ل» را در شهرستان ساری شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را در مخفی‌گاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند، خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات ابتدا منکر هر گونه ارتکاب جرم شد، اما پس از رویت شواهد، قراین و دلایل فنی به بزه انتسابی اعتراف کرد.

به گفته وی، متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرمش به دادسرا معرفی و پس از آن با قرار وثیقه 200 میلیون ریالی روانه زندان شد.

رستمی در این خصوص به شهروندان و کاربران فضای مجازی هشدار داد که اینترنت دروغ را به راحتی در بسته‌های زیبا به کاربران ارائه می‌کند. پس باید این افراد در ارائه اطلاعات شخصی خود در این فضا دقت بیشتری به کار دهند.

رییس پلیس فتای استان مازندران با بیان اینکه چت‌روم و اتاق‌های گفت‌وگو فضای بسیار ناامنی برای جوانان هستند، از آنان خواست از حضور در این‌گونه تالارها و فضاها خودداری کنند.

غم‌انگیزترین صحنه از زلزله آذربایجان

تصاویر غم انگیزترین صحنه در زلزله آذربایجان را از لینک زیر ببینید.


غم‌انگیزترین صحنه از زلزله آذربایجان

مدیر فیس‌بوک برکنار می‌شود؟

تداوم روند نزولی ارزش سهام شرکت فیس‌بوک این سوال را ایجاد کرده است که آیا مارک زاکربرگ باید از سمت مدیرعاملی این شرکت کنار گذاشته شود؟

به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، روز گذشته ارزش سهام فیس‌بوک با تداوم روند نزولی خود به زیر ۱۹ دلار در هر سهم رسید و این موضوع نگرانی‌های مهمی را در میان سرمایه‌گذاران و مقامات بلندپایه فیس‌بوک ایجاد کرده است.

در این راستا برخی از تحلیل‌گران معتقد هستند که مارک زاکربرگ باید از سمت مدیرعاملی فیس‌بوک کنار گذاشته شود.

روزنامه لوس‌آنجلس تایمز در گزارشی، نقطه نظرات چهار سرمایه‌گذار مهم شرکت فیس‌بوک را منتشر کرده است. در این گزارش سام هامادا(رییس شرکت تحقیقاتی پریو کو)، باری ریتولز(رییس شرکت تحقیقاتی فیوژن آی‌کیو)، کریس والن (مدیرعامل شرکت تانگنت کپیتال) و اسکات سویت (مدیر ارشد شرکت آی.پی.او یوتیک) گفته‌اند که مارک زاکربرگ باید به عنوان یک فرد خلاق حفظ شود اما فیس‌بوک باید فرد دیگری را به عنوان مدیرعامل انتخاب کند که از تجربه بیش‌تری برخوردار باشد.

در این خصوص سایت خبری مش‌ابل(Mashable) نیز یک نظرسنجی برگزار کرده است و تا لحظه نگارش خبر ۴۵.۶۹ درصد از شرکت کنندگان مخالف برکناری زاکربرگ و ۵۱.۵۴ درصد موافق برکناری وی از سمت مدیرعاملی فیس‌بوک هستند. در این میان ۱۲.۷۷ درصد نیز در خصوص رفتن و یا ماندن زاکربرگ مطمئن نبودند

ویدئو چت قدرتمند با ooVoo v3.5.1.72 Final And Portable

نرم‌افزار ooVoo ، نسل جدیدی در ارتباطات آنلاین به شمار می‌رود. نرم‌افزاری که می‌توانید به کمک آن و به سادگی یک مکالمه‌ی ویدیویی رو در رو با دوستان، خانواده، و هم‌کلاسی‌های خود برقرار کنید؛ آن هم بدون توجه به این مطلب که آن‌ها در کجای جهان باشند. این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهد که در آن با شش نفر تماس ویدیویی داشته و یک کنفرانس ویدیویی برگزار نمایید. استفاده از این نرم‌افزار بسیار ساده و در عین حال هیجان‌انگیز است.
نرم افزار پیغام رسان ویدیویی و کنفرانس ooVoo در نسخه جدید خود ، طرح رایگان تماس با شماره تلفن های امریکا و کانادا را ارائه کرد. بلی تعجب نکنید ... تماس رایگان با کشورهای امریکا و کانادا از هر کجای دنیا ! کاربران علاقه مند می توانند ابتدا این نرم افزار پیغام رسان را دانلود و نصب نمایند و سپس از 120 دقیقه تماس رایگان با کشورهای امریکا و کانادا ( از هر کجای دنیا ) بهره مند شوند. گفتنی است که نرم افزار ooVoo جدا از ارائه طرح رایگان تماس با تلفن های کانادا و امریکا، نرم افزار کارآمدی است که برای کنفرانس های چند نفره ویدیویی، تماس های صوتی و تصویری و پیغام رسان استفاده می شود.
 تنها چیزی که به آن احتیاج دارید.یک کامپیوتر، یک اینترنت پرسرعت،و یک وب‌کم است. به همین سادگی.
این برنامه در نوع خود بی نظیر بوده و از قسمت های جالبی برخوردار است که امتحان کردن آن خالی از لطف نیست
 
نکته :

  دریافت فایل برنامه ( 9.89 مگابایت )

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی محسن چاوشی برای زلزله زدگان آذربایجان

دانلود تک آهنگ جدید و شنیدنی محسن چاوشی برای زلزله زدگان آذربایجان

 ترانه «ماهی سیاه کوچولو» به خوانندگی محسن چاووشی، سینا حجازی، ایمان قیاسی و حسین صفا و با دکلمه صدرالدین حجازی برای همدردی با زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی آماده شد.

محسن چاوشی به همراه سینا حجازی و ایمان قیاسی و حسین صفا به صورت مشترک در تازه ترین اثر هنری خود اقدام پخش آهنگی با نام ماهی سیاه به مناسب زلزله اخیر آذربایجان برای همدردی با هموطنان آذربایجانی تهیه و آماده کرده اند که در ادامه میتوانید این موسیقی بسیار زیبا و شنیدنی را از لینک زیر دانلود نمایید.
 
لینک دانلود آهنگ

حضور باشکوه مردم بستان آباد در راهپیمایی روز قدس

مردم روزه دار شهر بستان آباد  نیز همراه با دیگر مردم ایران اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس راهپیمایی کردند.


تصاویر راهپیمایی

جمع آوری کمک های مردمی به مناطق زلزله زده

جمع آوری کمک های  مردمی به مناطق زلزله زده

به گزارش دیار شهریار پایگاههای تابعه حوزه باب الحوائج بستان آباد کمک های جنسی و کالایی مورد نیاز آسیب دیدگان در زلزله تقریبا به ارزش ریالی 300000000 ریال معادل 30 میلیون تومان ارسال نمودند.

ضمنا تعدادی از بسیجیان جهت تحویل خودشان به منطقه اعزام شدند و این اقلام با هفت دستگاه ماشین ارسال شدند.

 

همچنین از سوی پایگاه های مقاومت بسیج حوزه خواهران شهید مطهری ناحیه بستان اباد به منظور همدردی با هموطنان زلزله زده کمک های جنسی در قالب پتو پوشاک لوازم بهداشتی و مواد خوراکی به ارزش تقریبی 5 میلیون تومان و نیز پول نقد به مبلغ دو میلیون تومان جمع اوری و به مناطق زلزله زده ورزقان ارسال گردید.


از سوی پایگاههای مقاومت بسیج حوزه مقاومت خاتم الانبیا (ص) ناحیه بستان آباد نیز به منظور همدردی با هموطنان زلزله زده کمک های جنسی در قالب پتو ،پوشاک ، لوازم بهداشتی و مواد خوراکی و آب معدنی به ارزش 5 میلیون و نیز پول نقد به مبلغ یک میلیون تومان جمع آوری و به سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی ارسال گردید.


از سوی پایگاههای مقاومت بسیج حوزه مقاومت سیدالشهدا تیکمه داش  ناحیه بستان آباد نیز به منظور همدردی با هموطنان زلزله زده کمک های جنسی در قالب پتو ،پوشاک ، لوازم بهداشتی و مواد خوراکی و آب معدنی توسط یک نیسان و نیز پول نقد به مبلغ 500000 تومان جمع آوری و به سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی ارسال گردید.

امام جمعه بستان آباد: وحدت شاه کلید موفقیت هاست

امام جمعه بستان آباد: وحدت شاه کلید موفقیت هاست

بستان آباد، تبریز- امام جمعه بستان اباد گفت: وحدت عامل نجات مردم مسلمان جهان و شاه کلید حل مشکلات است.

حجت اسلام سید رضا رضوی در خطبه های نماز جمعه این شهر با قدردانی از حضور پر شکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: روز جهانی قدس روز حیات اسلام و یک روز شاخص برای ملت و نظام اسلامی در برابر ظالمان باطل است.

وی گفت: فلسطین قبل از پیام تاریخی امام خمینی(ره) کم کم داشت به فراموشی سپرده می شد که با ندای حضرت امام راحل راه شان که همان خروج بیگانگان از فلسطین اشغالی است، زنده شد.

وی افزود: وظیفه امروز ملت ایران و مسلمان جهان نجات مردم مظلوم فلسطین از چنگال رژیم صهیونیستی است.

رضوی با اشاره به زلزله اخیر در شهرهای اهر، ورزقان و هریس و حمایت گسترده مردم از طریق کمک های مالی و جانی گفت: خوشبختانه ایمان و اراده مردم ایران نشان داد که واقعا انسان دوستی و کمک رسانی معنای واقعی خود را در کشور پیدا کرده است.

وی با اشاره به حضور سرزده رهبری در آذربایجان شرقی و بازدید از مناطق زلزله زده خاطرنشان کرد: حضور رهبری مرحمی بر دل داغدیدگان زلزله اخیر و موجب آرامش روحی برای این مناطق بوده است.

وی با اشاره به اتمام مرحله امداد ونجات از مسوولان و مردم خواست با کمکهای نقدی موجبات شتاب اسکان ثابت مردم مناطق زلزله زده را هر چه زودتر تا شروع فصل سرما فراهم کنند.

هدیه مدال برنز دانش آموز بستان آبادی به زلزله زدگان

دانش آموز بستان آبادی گردن آویز برنز خود در رقابت های تکواندو تایلند را به زلزله زدگان هدیه کرد

بستان آباد، تبریز - 'امین امیران'، دانش آموز بستان آبادی، گردن آویز برنز و لوح قهرمانی خود در رقابت های تکواندو تایلند را به زلزله زدگان آذربایجان شرقی هدیه کرد.

این نوجوان 12ساله، موفقیت خود در رقابت های تایلند را به عنوان نخستین تجربه اش، عزیزترین چیزی عنوان کرد که با تلاش خود به دست آورده است.

وی  گفت: هدیه کردن این مدال که برای به دست آوردنش بیش از شش ماه تلاش کرده ام، تنها کاری بود که از دست من بر می آمد.

حلقه های اتحاد در روز قدس به نمایش گذاشته می شود

حلقه های اتحاد در روز قدس به نمایش گذاشته می شود

بستان آباد، تبریز- فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد گفت: با حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس باردیگر شاهد حلقه های اتحاد و همبستگی در سراسر ایران اسلامی خواهیم بود.

سرهنگ محمدحسین احمدزاده روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا با تاکید بر لزوم شرکت مردم در راهپیمایی افزود: روز قدس روز پایداری ملت های مسلمان در مقابل دشمنان به ویژه ظلم و بی عدالتی صهیونیست ها و حامیان آنهاست.

وی اظهارکرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس امسال به معنی حمایت از مظلومیت مسلمانان فلسطینی و سر دادن دوباره ندای اتحاد جهان اسلام بوده و موجب خوشحالی دوستداران اسلام و نگرانی دشمنان خواهد بود.

احمدزاده گفت: امام خمینی با دوراندیشی آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامید تا این روز مهم نقش تعیین کننده ای برای اتحاد مسلمانان داشته باشد.

وی اضافه کرد: رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی همواره از اتحاد مسلمانان و حضور مردم در صحنه هراس دارند و با تبلیغات رسانه ای تلاش می کنند این حضور را کمرنگ جلوه دهند.

فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد از آمادگی کامل بسیجیان این شهرستان برای حضور با شکوه در راهپیمایی روز قدس خبر داد و افزود: بسیجیان بستان آباد همراه با سایر اقشار مردم در راهپیمائی قدس امسال شرکت می کنند.

رهبر معظم انقلاب در میان زلزله زدگان آذربایجان شرقی

رهبر معظم انقلاب اسلامی دقایقی قبل وارد تبریز شد و برای دلجویی از زلزله زدگان ورزقان و اهر و هریس در این منطقه حضور یافت.

به گزارش تبریز بیدار ، حضرت آیت الله خامنه ای،‌ رهبر معظم انقلاب ، صبح امروز ،‌ وارد تبریز شد و برای دیدار از مناطق زلزله زده اهر و ورزقان و هریس و دیدار با مردم این منطقه در میان زلزله زدگان حضور یافت.

رهبر معظم انقلاب پیش از این نیز در پیام تسلیتی این مصیبت وارده را به مردم آذربایجان تسلیت گفته بودند.