پایگاه اطلاع رسانی شهرستان بستان آباد(اوجان)

آخرین اخبار شهرستان آموزش دانلود و ...

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان بستان آباد(اوجان)

آخرین اخبار شهرستان آموزش دانلود و ...

حلقه های اتحاد در روز قدس به نمایش گذاشته می شود

حلقه های اتحاد در روز قدس به نمایش گذاشته می شود

بستان آباد، تبریز- فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد گفت: با حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس باردیگر شاهد حلقه های اتحاد و همبستگی در سراسر ایران اسلامی خواهیم بود.

سرهنگ محمدحسین احمدزاده روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا با تاکید بر لزوم شرکت مردم در راهپیمایی افزود: روز قدس روز پایداری ملت های مسلمان در مقابل دشمنان به ویژه ظلم و بی عدالتی صهیونیست ها و حامیان آنهاست.

وی اظهارکرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس امسال به معنی حمایت از مظلومیت مسلمانان فلسطینی و سر دادن دوباره ندای اتحاد جهان اسلام بوده و موجب خوشحالی دوستداران اسلام و نگرانی دشمنان خواهد بود.

احمدزاده گفت: امام خمینی با دوراندیشی آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامید تا این روز مهم نقش تعیین کننده ای برای اتحاد مسلمانان داشته باشد.

وی اضافه کرد: رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی همواره از اتحاد مسلمانان و حضور مردم در صحنه هراس دارند و با تبلیغات رسانه ای تلاش می کنند این حضور را کمرنگ جلوه دهند.

فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد از آمادگی کامل بسیجیان این شهرستان برای حضور با شکوه در راهپیمایی روز قدس خبر داد و افزود: بسیجیان بستان آباد همراه با سایر اقشار مردم در راهپیمائی قدس امسال شرکت می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد