پایگاه اطلاع رسانی شهرستان بستان آباد(اوجان)

آخرین اخبار شهرستان آموزش دانلود و ...

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان بستان آباد(اوجان)

آخرین اخبار شهرستان آموزش دانلود و ...

دوران دفاع مقدس سند افتخاری در تاریخ ایران اسلامی است

 فرماندار بستان آباد گفت: دوران دفاع مقدس و حماسه های ایرانیان در حفظ کیان اسلامی سند افتخار و برگ زرینی در تاریخ پر حماسه این ملت بوده و ضرورت دارد از آن حفاظت و پاسداری شود.


به گزارش دیار شهریار به نقل از ایرنا،'الیاس گل محمدزاده'، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: تیر دشمنان در آغاز جنگ علیه ایران در مقابل ایمان و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام کمانه کرد و بسیجیان، ایثارگران و رزمندگان با خلق صحنه های زیبا از ایثار به دشمنان اسلام نشان دادند که نمی گذارند وجبی از خاک کشورعزیزمان به دست بیگانگان بیافتد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس تمام قدرت های استکباری در برابر ما قد علم کرده بودند اما ملت شجاع ایران، با ایمانی قوی در مقابل آنان ایستادند.

گل محمدزاده وظیفه کنونی آحاد مردم را انتقال ارزش های انقلابی و اسلامی به نسل جوان دانست و تاکید کرد: برنامه های زیادی با توجه به موقعیت حساس کنونی باید در هفته دفاع مقدس انجام شود تا روحیه مقاومت و ایستادگی با یاد آوری آن دوران پر افتخار زنده نگه داشته شود.

وی، با بیان اینکه دشمنان با تغییر آرایش های جنگی خود در تلاش هستند جوانان و فرهنگ غنی اسلامی ما را مورد هجوم گسترده خود قرار دهند افزود: بصیرت و هوشیاری و حرکت بر محور ولایت امروز تنها وسیله پدافندی است که دشمنان را غافلگیر می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد