پایگاه اطلاع رسانی شهرستان بستان آباد(اوجان)

آخرین اخبار شهرستان آموزش دانلود و ...

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان بستان آباد(اوجان)

آخرین اخبار شهرستان آموزش دانلود و ...

جمع آوری کمک های مردمی به مناطق زلزله زده

جمع آوری کمک های  مردمی به مناطق زلزله زده

به گزارش دیار شهریار پایگاههای تابعه حوزه باب الحوائج بستان آباد کمک های جنسی و کالایی مورد نیاز آسیب دیدگان در زلزله تقریبا به ارزش ریالی 300000000 ریال معادل 30 میلیون تومان ارسال نمودند.

ضمنا تعدادی از بسیجیان جهت تحویل خودشان به منطقه اعزام شدند و این اقلام با هفت دستگاه ماشین ارسال شدند.

 

همچنین از سوی پایگاه های مقاومت بسیج حوزه خواهران شهید مطهری ناحیه بستان اباد به منظور همدردی با هموطنان زلزله زده کمک های جنسی در قالب پتو پوشاک لوازم بهداشتی و مواد خوراکی به ارزش تقریبی 5 میلیون تومان و نیز پول نقد به مبلغ دو میلیون تومان جمع اوری و به مناطق زلزله زده ورزقان ارسال گردید.


از سوی پایگاههای مقاومت بسیج حوزه مقاومت خاتم الانبیا (ص) ناحیه بستان آباد نیز به منظور همدردی با هموطنان زلزله زده کمک های جنسی در قالب پتو ،پوشاک ، لوازم بهداشتی و مواد خوراکی و آب معدنی به ارزش 5 میلیون و نیز پول نقد به مبلغ یک میلیون تومان جمع آوری و به سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی ارسال گردید.


از سوی پایگاههای مقاومت بسیج حوزه مقاومت سیدالشهدا تیکمه داش  ناحیه بستان آباد نیز به منظور همدردی با هموطنان زلزله زده کمک های جنسی در قالب پتو ،پوشاک ، لوازم بهداشتی و مواد خوراکی و آب معدنی توسط یک نیسان و نیز پول نقد به مبلغ 500000 تومان جمع آوری و به سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی ارسال گردید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد