پایگاه اطلاع رسانی شهرستان بستان آباد(اوجان)

آخرین اخبار شهرستان آموزش دانلود و ...

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان بستان آباد(اوجان)

آخرین اخبار شهرستان آموزش دانلود و ...

اشعار استاد شهریار برخاسته از روح متعالی او بود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: اشعار نغز و پرمحتوای استاد شهریار برخاسته از روح متعالی و احساس ظریف و درک دقیق او بود. 
 

به گزارش دیار شهریار به نقل از تبریز بیدار به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسامی آذربایجان‌شرقی، علی داننده با اشاره به برگزاری آیین بزرگداشت استاد شهریار و روز ملی شعر و ادب همراه با گرامیداشت یاد و خاطره آسیب دیدگان از زلزله‌ اخیر، اظهار کرد: روز ملی شعر و ادب که به نام این استاد مسلم شعر معاصر در تقوم ایران اسلامی به ثبت رسیده، امسال نیز همچون سال‌های گذشته در تبریز گرامی داشته می‌شود.

وی افزود: شهریار شاعری است که در زبان، وزن و سبک‌های مختلفی شعر سروده و جامه‌ای فاخر و آراسته بر قامت زبان و ادبیات معاصر دوخته و تصاویری بدیع و دلکش خلق کرده است و تبحر وی در تمام این مقوله‌ها امری بدیهی است.

داننده گفت: تکریم شهریار، تکریم شعر و ادبیات معاصر و ارج نهادن به ساحت مقدس سخن و قلم متعهد است.

وی تاکید کرد: استاد شهریار شاعری پایبند به موازین اسلامی و دل‌بسته به انقلاب اسلامی بود و در غالب اشعارش این دلبستگی و ارادت به دین و دینمداری معلوم و مشهود است.

براساس این گزارش آیین بزرگداشت روز ملی شعر و ادب و استاد شهریار و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره آسیب دیدگان از زلزله اخیر آذربایجان‌شرقی بیست و هفتم شهریورماه جاری ساعت 16:30 در مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد