پایگاه اطلاع رسانی شهرستان بستان آباد(اوجان)

آخرین اخبار شهرستان آموزش دانلود و ...

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان بستان آباد(اوجان)

آخرین اخبار شهرستان آموزش دانلود و ...

برگزاری کنگره بین‌المللی شهریار به تعویق افتاد

به گزارش دیار شهریار به نقل از خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی شهریار از به تعویق افتادن برگزاری این کنگره در ماه شهریور خبر داد و گفت: احتمالا کنگره بین‌المللی شهریار در آذرماه برپا می‌شود.


شیرین احدنژاد فرد دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس پیرامون این کنگره اظهار داشت: پیش از این قرار بود طی روزهای 27 و 28 شهریورماه با همکاری بنیاد بین‌المللی استاد شهریار این کنگره برگزار شود، اما به دلیل استقبال فراوانی که از سوی علاقه‌مندان، نیک‌اندیشان و ادب دوستان صورت گرفت برپایی این کنگره به تعویق افتاد.

به گفته وی، آنگونه که دکتر تجلیل دبیر علمی عنوان کرده داوری، برنامه‌ها، مقالات، کتاب‌ها و نگاشته‌‌های وزین انجام می‌شود و برایمان مهم است که نسل جوان دانشجو از این گردهمایی و کنگره عملی استفاده کنند، هفته آخر آذر ماه پیش از ارائه پروژه‌های ترم و پایان ترم حتما این کنگره برگزار می‌شود تا برد علمی هم داشته باشد.

احدنژاد تصریح کرد: در کنگره بین‌المللی شهریار 80 میهمان خارجی که اغلب پرفسور تمام هستند شرکت می‌کنند، از این رو در روند علمی این کنگره حضور این اساتید برجسته بی‌تاثیر نخواهد بود.

این دبیر اجرایی اذعان کرد: قرار بود نشست خبری برای اصحاب رسانه در مرداد ماه برگزار کنیم، اما به دلیل موارد یاد شده این نشست هم به تعویق افتاد.

وی گفت: بیش از 400 مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شده است.

دکتر تجلیل دبیر علمی این کنگره، شیرین احدنژاد دبیر اجرایی و دکتر جواد زند نوروز رئیس ستاد کنگره بین‌المللی استاد شهریار هستند؛ قرار بود در هفته دوم مردادماه طی مراسمی در هتل استقلال در حضور اصحاب رسانه ریز برنامه کنگره‌ بین‌المللی شهریار تشریح شود اما این مهم هم اجرایی نشد.

در نشست خبری که با حضور وزیر ارشاد، اعلام شد این کنگره در روزهای 27 و 28 شهریورماه با همکاری نهادها، دستگاه‌های فرهنگی، اساتید دانشگاهی و سازمان‌های مختلف کنگره بین‌المللی استاد شهریار در تالار شریعت کتابخانه ملی برپا می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد